יום שישי, 2 באפריל 2010

Cola fever

אני לא שותה קולה.
וגם לא דיאט קולה.
אני לא שותה משקאות מוגזים בכלל!
זה לא עובר לי טוב בפה...
כל ההתרחשות הזאת עם הגזים והבועות......לא ברור לי איך אפשר לרוות מזה.
וגם המתיקות...בררררר... בקיצור, אני שותה רק מים.
מדי פעם אני מרגישה חסך.
שתיית קולה מביאה עמה עולם תוכן שלם. 
אני חייבת להודות שלעיתים רחוקות, אני אפילו מקנאה כשאני רואה חברה
פותחת פחית אדומה וקרירה שהלוגו הלבן והנצחי מתנוסס עליה בזווית- 
טקס שלם שאני לא חלק ממנו.
זה מה שיפה בקוקה קולה: המיתוג שלהם עד כדי כך חזק!


את פרץ הקנאה הנוכחי הצית בקבוק האלומיניום לקולה לייט שעיצב קארל לגרפלד.
הבקבוק יימכר בקופסא מעוצבת אף היא, בצירוף פותחן בקבוקים (בטוח מעוצב ושווה!)
 ובמהדורה מוגבלת.



איך אפשר לעמוד בפני הפקק הוורוד?

זו כמובן לא הפעם הראשונה שקוקה קולה נותנים למישהו מפוסם לעצב בקבוק במהדורה מוגבלת.
עיצוב מוצלח נוסף שהייתי שמחה לשים עליו יד הוא זה של נטלי רייקל (הבת של סוניה) שיצא ב- 2009


וטינה פיי היתה אומרת:
I want to go there

אחרון חביב ובאווירת סוף השבוע הארוך המצפה לנו הוא הבקבוק שעיצבו 2 הצרפתים האהובים עליי Justice
יחד עם מנהל הקריאייטיב של הלייבל שלהם (וגאון לא קטן בפני עצמו) So_Me .
הבקבוק הזה הופץ במועדונים באירופה.




!Do the D.A.N.C.E

ואם כבר,
אז כבר!
סופשבוע פרוע!

תגובה 1:

  1. אההה!! הבקבוק הורוד הוא הכי FF!!
    ואני מכורת קולה כבר שנים, אז מגיע לי :)

    השבמחק