יום ראשון, 18 באפריל 2010

No Lego

את הפוסט הזה אני רוצה לכתוב כבר הרבה זמן ולא יודעת איך להתחיל.
לפני כמה חודשים נפלו עיני על סדרת המודעות Lego for adults







הקונספט המשגע של הנשים העירומות בנויות באבני לגו, שהוא עבור כולנו מותג טעון בערכים של ילדות ותמימות, הארט המדוייק והאופנתי בכל מודעה, הטיפוגרפיה הצנועה בימין והלוגו הכל כך מזוהה בפינה העליונה - פשוט מושלם!
קריאה קצרה בערך Lego בויקיפדיה מלמד לא רק שהאבנים המיתולוגיות (שבהתחלה נקראו אבני הפלא!) באו לעולם ב 1932 בדנמרק, אלא גם שללגו יש אפילו Wiki משלו שנקרא BrickWiki  ומתפקד כאתר פתוח לתוכן על לגו. 
עד כאן פרטים יבשים אודות אחד המותגים הקריאייטיביים ביותר בעולם. 
כילדה מאוד אהבתי לבנות בלגו. לא משהו מיוחד, לרוב היה מדובר בבתים לבנים עם גג אדום. כשאני מתחילה להתעמק בזכרונות הלגו שלי, בבתים שבניתי, אני מתמלאת בכל כך הרבה רגשות.....אז החלטתי לחפש עוד על לגו. מצאתי המון!!!! חומר ומלא דברים מרתקים והתחלתי להתבלבל.
נכון לכתיבת שורות אלה אני עדיין לא יודעת איך להביא את כל החומר הזה בצורה הכי נכונה.
לגו הוא מותג מרתק בעיני. ליצירתיות אין סוף כשמדובר במוצר שכל מהותו היא בבניית משהו חדש.
החלטתי להפוך את הנושא למדור קבוע בבלוג, מדור רק על לגו! 
עוד קריאייטיב? למה לא. 






יצירתיות ותמימות אמרנו? אמרנו. 
סדרת המודעות האלה מראות בדיוק לגו מהו.
חזון.



הפרצוף של הילדה כל כך מעורר הזדהות בפרינט הוינטאג' הזה. 
ואני פשוט מתה על הסטייל של הילדה ועל הוייב הכללי של פעם שעולה ממנו.



פורט על כל נימי הנוסטלגיה האפשריים. קלאסיקה מודרנית.



זו פשוט מודעה יפה שמשתמש בצורה האיקונית של אבני הלגו כשפה. Indusrial!


הסלוגן Build it אומר הכל.




שימוש מצויין של הפנמת ערכים נוספים למותג. הבניה של שלט הפלייסטיישן
באבני לגו כאילו אומרת שכל כוחו של המשחק נובע בעצם מהבסיס, שהוא הלגו.
סוג של אם לא היה לגו......



החתיכה החסרה. שלמות.
המשך יבוא בNo Lego 2.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה