מהלך מבריק של IKEA במרץ האחרון, אשר בחרו ב 4 תחנות מטרו סואנות במיוחד ברחבי פריז להציג בהן את קולקציית הריהוט החדשה בפני קהל יעד שבוי. ספות ומנורות הוצבו למשך 3 שבועות על רציפי העליה לתחתית ואפשרו ללקוחות הפוטנציאליים אינטראקציה מוחשית עם המותג מחוץ למקומו הטבעי. קירות התחתית כוסו בהדפסים של ספריות, שידות ושאר קונסטלציות איקאיות טיפוסיות. זה ניו- מדיה פר אקסלנס!
מותג חזק יכול להרשות לעצמו שייצחקו עליו. בסוף הם אלה שצוחקים
הזכיר לי את סדרת הקאלט המצוינת IKEA Heights שצולמה כולה בסניף איקאה בברבאנק קליפורניה בזמן שלקוחות מסתובבים בחנות ברקע. הדמויות בסדרה משתמשות בחדרי התצוגה של החנות כבסט צילומים והתוצאות היו מצחיקות עד דמעות.
מותג חזק יכול להרשות לעצמו שייצחקו עליו. בסוף הם אלה שצוחקים
מבריק!
השבמחק