יום ראשון, 18 באפריל 2010

מדברת שוודית

מהלך מבריק של IKEA במרץ האחרון, אשר בחרו ב 4 תחנות מטרו סואנות במיוחד ברחבי פריז להציג בהן את קולקציית הריהוט החדשה בפני קהל יעד שבוי. ספות ומנורות הוצבו למשך 3 שבועות על רציפי העליה לתחתית ואפשרו ללקוחות הפוטנציאליים אינטראקציה מוחשית עם המותג מחוץ למקומו הטבעי. קירות התחתית כוסו בהדפסים של ספריות, שידות ושאר   קונסטלציות איקאיות טיפוסיות.  זה ניו- מדיה פר אקסלנס!









הזכיר לי את סדרת הקאלט המצוינת IKEA Heights שצולמה כולה בסניף איקאה בברבאנק קליפורניה בזמן שלקוחות מסתובבים בחנות ברקע. הדמויות בסדרה משתמשות בחדרי התצוגה של החנות כבסט צילומים והתוצאות היו מצחיקות עד דמעות. 





מותג חזק יכול להרשות לעצמו שייצחקו עליו. בסוף הם אלה שצוחקים

תגובה 1: