יום ראשון, 11 באפריל 2010

אני חושבת שמתתי והגעתי לגן עדן! כמעט...

כמו הרבה נשים, גם אני משוגעת לנעליים.
החיוך הענק שנמתח על שפתיי כשגילית את האפליקציה לאייפון ishoes,
כמעט וקרע את פניי הסמוקות מאושר.




מדובר באפליקציה חינמית מבית Mobile App Studio המאפשרת לך לדפדף
בין אלפי זוגות נעליים של המותגים הכי נחשקים.
ניתן לערוך חיפוש לפי שם מותג או לפי סוג נעל, ואפשר פשוט לתת לקסם לקרות בעצמו,
ולהתעופף רנדומלית על פני יותר מ50,000 זוגות נעליים.


כך מצאתי את צמד עלמות החן הללו מבית Dolce & Gabbana



אחרי רצף צרחות "מהמם! אני רוצה!" השתלטתי על קצב הנשימה שלי 
והמשכתי בחיפושיי לכיוון השטוחות, כי אחרי הכל, על מי אני עובדת? 
אני יציבה על עקבים כמו חתול שתלשו לו את השפם.
יקיריי דולצ'ה וגאבנה לא איכזבו ומצאתי נעלי בלרינה בוורוד לוהט

יפות, ורודות ומבריקות! הכי אני!
יופי! מה עושים עכשיו?
האפליקציה מאפשרת לך להיכנס לאתר המכר של כל נעל.
את יכולה לקנות דרך האייפון מיד או לשלוח לעצמך מייל עם הפרטים
לרכישה דרך המחשב האישי. אפשר ליצור wish list על ידי הוספת נעליים
לרשימת המועדפים וכמובן- אפשרות לפוסט ישירות לפייסבוק.
עלמות החן עולות 220$ והבלרינות הוורדות 370$, לכן ה"כמעט" בכותרת.
לאחר שעות של שוטטות בגן עדן אני ממליצה לכל בעלות הפטיש לנעליים.
אחר כך, אני ממליצה על האפליקציה האחות ibags שעושה בדיוק את אותו 
הדבר רק עם.....תיקים!
את הקלאץ' המטמטם הזה של אלכסנדר מקווין אפשר לקנות רק ב1350$, ללא תחרות!




2 תגובות:

  1. אפשר לומר ששימחת אותי והענשת אותי. אני קולטת איך זה הופך להתמכרות החדשה שלי!
    בכלל אני בעד מדור אפליקציות מומלצות לאייפון.

    השבמחק
  2. היי, יש לך מושג איך אני יכולה להשיג את צמד עלמות החן חוץ מבאפליקציה?! (אפילו דגם או שם יעזור...)

    השבמחק